Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Πολίτικη ορκωμοσία θα ήθελε ο Κυριακίδης!

http://imaginepolitesagioudimitriou.blogspot.com/2010/12/blog-post_21.html

Η ορκωμοσία της Δημάρχου και του νέου Δημοτικού Συμβουλίου Αγ. Δημητρίου θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010 και ώρα 20:30 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, στον 2ο όροφο του Δημαρχείου. Η τελετή θα είναι λιτή.


Διαδικασία Ορκωμοσίας

Από τις κείμενες διατάξεις δεν ορίζεται συγκεκριμένο τελετουργικό για την ορκωμοσία των
αιρετών, παρά μόνο για το περιεχόμενο του όρκου.

Ο όρκος που δίνεται έχει ως εξής:

«Ορκίζομαι να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω στο Σύνταγμα και στους νόμους και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου».

Όσοι αιρετοί επιθυμούν δίνουν τον παραπάνω όρκο ενώπιον του Ιερού Ευαγγελίου ή αν
κάποιος αιρετός πιστεύει σε θρησκεία ή δόγμα που επιβάλλει ίδιο τύπο όρκου, τότε, εφόσον
το επιθυμεί ο όρκος δίδεται κατά τον τύπο αυτό (π.χ. ενώπιον του κορανίου).

Επίσης, εάν κάποιος αιρετός δεν πιστεύει σε καμία θρησκεία ή σε θρησκεία που δεν
επιτρέπει όρκο, δηλώνει τα αναφερόμενα στον όρκο στην τιμή και τη συνείδησή του, με
τον εξής τρόπο:

«Δηλώνω στην τιμή και στη συνείδησή μου να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω στο
Σύνταγμα και στους νόμους και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου».


Ενοχλήθηκε με το υφιστάμενο τελετουργικό ο «τρελός της πόλης».. Καλά Μιχάλη εάν σε ενοχλεί τόσο πολύ ο χριστιανισμός και δεν θέλεις να ορκίζεσαι στο ευαγγέλιο, πήγαινε αγόρι μου στο ληξιαρχείο και άλλαξε το όνομα σου σε Μούρατ  εφόσον είσαι άθεος μην κρύβεσαι πίσω από το «Μιχάλης»!! Άσε που «η τιμή και η συνείδηση» του πολιτικού όρκου είναι υποκειμενική για εμάς τους χριστιανούς. Τώρα εάν ορκιζόσουν εσύ σε  περίπτωση που ήσουν δημοτικός σύμβουλος  «στη τιμή και τη συνείδηση» σου να υπερασπίζεσαι την πατρίδα, ο Γκρουεφσκι θα διεκδικούσε την «Μακεδονικότητα» της Πόλης μας..
Μαρία, σε παρακαλώ, μάζεψε τους τρελούς…

Δεν υπάρχουν σχόλια: